Німці дозволили заборону дизельних автомобілів

Німці дозволили заборону дизельних автомобілів

Автомобільний ринок так званих «євро блях» в Україні віднедавна може бути поповнений порівняно дешевими автомобілями на дизельному паливі.

Всі міста Німеччини отримали права забороняти проїзд по території для автомобілів на дизельному паливі, починаючи з 27 лютого 2018 року. Про це йдеться у повідомленні німецького видання Deutsche Welle. Згідно повідомлення, основою для подібного роду рішення стало одне з рішень Федерального адміністративного суду в місті Лейпціг. В рішенні йдеться про «дозвіл забороняти». Починаючи з лютого цього року, для місцевої влади всіх населених пунктів Німеччини стала можливою заборона проїзду для автомобілів на дизельному паливі без погодження з органами влади вищих щаблів.

Одним з міст, де вже почала діяти така заборона, є Габсбург. Проїзд по двох найзавантаженіших дорогах цього міста передбачає заборону проїзду ще з квітня місяця для тих транспортних засобів, які працюють на дизельному паливі. Влада міста Штутгарт, яке є місцем розташування штаб-квартир та частини виробничої потужності таких автомобільних брендів як Porsche, Daimler AG, BOSCH, збираються заборонити проїзд для дизельних авто з вересня 2018 року.

Причина, по якій суд ухвалив рішення про «дозвіл забороняти», полягає у підвищеному вмісті двооксиду азоту в повітряних масах, яке спостерігається більше, як в 60 містах Німеччини. Спеціалісти відзначають, що цей показник забрудненості залежить саме від автомобілів, які пересуваються за допомогою «тяжкого палива».

Це дозволило активістам екологічних рухів, які звернулися до суду, отримати перемогу. Хоча. Тепер переможцям належить втримати невдоволення тих водіїв Німеччини, які мають відповідні автомобілі. Крім того, необхідна альтернатива для багатьох видів громадського транспорту. Це стосується здійснення перевозок громадян в межах міст.

Таке рішення буде мати непрості наслідки, але для українських користувачів це означає суттєве поповнення ринку автівок. Звісно, що німецькі власники намагатимуться якомога швидше продати «заборонені» машини. Не виключено, що ціни на них будуть суттєво знижені.

Першочергово, напевно, будуть наповнюватися автомобілями автокоміси Європи, а вже звідти «товар» через Польщу і Литву потраплятиме в Україну. Вже сьогодні показник «німецьких блях» в Україні дорівнює 19, 8%. Надалі ця цифра буде тільки збільшуватися.